دارومدمگ-داروخانه ریحان

ارایه اطلاعات دارویی دارومد (سایت داروخانه ریحان)

دارومدمگ-داروخانه ریحان

ارایه اطلاعات دارویی دارومد (سایت داروخانه ریحان)

علم داروسازی به سرعت در کنار سایر علوم در حال پیشرفت است. این وبلاگ مکانی است برای تبادل اطلاعات در زمینه دارو و داروسازی . برای مصرف هر دارویی نیازمند مشاوره با پزشک میباشد . مسئولیت هر گونه مصرف خودسرانه دارو به عهده خود شخص می باشد. این وبلاگ وابسته به دارومد (سایت داروخانه ریحان) می باشد .در صورت لزوم می توانید با شماره 88724544 در ساعات اداری تماس بگیریید

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

برای درمان زگیل پوستی یا تناسلی (hpv) روش های درمانی متفاوتی رایج است که در زیر به مهم ترین روش های خانگی  رفع زگیل اشاره میشود:

1- اسید سالیسیلیک : فراورده های حاوی اسید سالیسیلیک بصورت محلول- ژل و پچ پوستی در داروخانه ها ممکن است به فرم جالینوسی ساخته شده یا به فرم  آماده به فروش برسند.از محلول های آماده می توان به ورومال یا وروتول اشاره کرد که در آن فلورو اوراسیل  به اسید سالیسیلیک اضافه شده است.

محلول ورومال برای از بین بردن زگیل استفاده می شود.  زگیل توسط ویروس های خاصی در پوست ایجاد می شود (به عنوان مثال HPV ، ویروس پاپیلوما انسان).  سلولهای آلوده باعث رشد سلول های پوست می شوند ، برجستگی هایی مانند گل کلم تشکیل می شود.  زگیل ها بیشتر در دست و پاها دیده می شوند ، اما می توانند در سایر قسمت های بدن نیز ظاهر شوند.  ورومال درمانی موثر و سریع برای زگیل است.  مایع به عمق پوست آسیب دیده نفوذ کرده و آن را برای مدت زمانی از بین می برد.  در صورت موفقیت ، پوست جدیدی که در زیر آن رشد می کند ، سالم خواهد بود.  در بیشتر موارد ، زگیل تا شش هفته از بین می رود.

طرز استفاده از محلول وروتول و ورومال:

محلول جلدی ورومال فقط باید روی زگیل بکار رود.  از مالیدن روی پوست سالم طبیعی خودداری کنید.  برای محافظت از پوست سالم ، پماد زینک اکساید  یا وازلین یا یک پماد روغنی دیگر را روی پوست اطراف هر زگیل بمالید  اجازه دهید مایع  پنج دقیقه خشک شود.  ورومال یک لایه نازک روی زگیل تشکیل می دهد ، که هر بار که لایه جدیدی می مالید لایه قبلی باید برداشته شود.  از این دارو در قسمت های وسیعی از پوست استفاده نکنید: ناحیه تحت درمان نباید از 25 سانتی متر مربع (5 سانتی متر در 5 سانتی متر پوست) باشد.  پس از استفاده از مایع ، دستان خود را کاملاً بشویید و از تماس با چشم ، دهان و بینی خودداری کنید.

Verrumal یا وروتول  را می توان از داروخانه ها سفارش داد.  مگر در مواردی که پزشک داروی دیگری تجویز کند ، 

دز  معمول بزرگسالان و کودکان عبارت است از:

مقدار کمی از  محلول را دو  یا سه بار روزانه روی زگیل بمالید تا اینکه زگیل از بین برود (بیش از شش هفته پشت سر هم استفاده نکنید).

 بعد از ناپدید شدن زگیل ، یک هفته دیگر محلول را روی محل زگیل مصرف کنید تا از عود مجدد زگیل جلوگیری شود.  این دارو برای کودکان و نوزادان  مناسب نیست ، مگر آنکه پزشک تجویز کند.  پیش از مصرف دستورالعمل محصول  را  مطالعه کنید.

2-استفاده ار سرما درمانی یا کرایو:از این روش بیشتر در کلینیک ها استفاده میشود .فرم کیت خانگی آن وارتنر یا وارت فریزر نام دارد.

3- نوار چسب کانال دار

4- سایر روش ها: استفاده  از ویتامین ایی  و یا استفاده از عصاره های گیاهی مثل شیره برگ  انجیر  -عصاره سیر -شاتره و سیاه دانه از روش های رایج دیگر است.یکی از این فرآورده ها پماد زگیل ادیب می باشد.

استفاده از سرکه هم در زگیل بخصوص زگیل تناسلی کاربرد دارد .

معمولا برای پیشگیری از برگشت زگیل تناسلی از دارو های تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود که  میتوان به قرص و شربت ایمیونیس -عصاره قارچ شیتاکه (کپسول پاورفیت) وAHCC...... اشاره کرد.

تحقیقات نشان داده است که مصرف قارچ ژاپنی شیتاکه می تواند باعث پاکسازی بدن از ویروس پاپیلوما HPV گردد.

در ایران در حال حاضر چند فرآورده از قارچ شیتاک تولید میشود:

1- پاورفیت powerfit : که حاوی AHCC بتاگلوکان  میباشد 

2- کپسول شیتاکه پلانتا : که حاوی سه قارچ شیتاک - گانودرما(ریشی) و قارچ مایتاکه می باشد.

3-ایمیون شیتاکه: در بسته بندی شصت کپسولی حاوی عصاره قارچ شیتاکه

4- کپسول اکومکس:حاوی ۷۵۰   میلی گرم AHCC

اخیرأ نتایج امیدوار کننده ای در رابطه با پاکسازی بدن از ویروس پاپیلوما بعد از مصرف چند ماه از فرآورده های قارچ شیتاکه  دیده شده است.

برای خرید محصولات می توانید به سایت  دارومد و یا  حضورا به داروخانه ریحان مراجعه کنید.

لطفا نظرات و تجربیات خود را در رابطه با درمان زگیل و hpv برای استفاده دیگران ارسال فرمایید.

لینک خرید کپسول شیتاکه از داروخانه ریحان :

https://www.darumed.com/product/dms-913892/powefit-shiitake-mushroom-32-capsules/%D8%B4%DB%8C%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%87/

https://www.darumed.com/product/dms-913892/powefit-shiitake-mushroom-32-capsules/%D8%B4%DB%8C%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%87/

https://www.darumed.com/product/dms-913892/powefit-shiitake-mushroom-32-capsules/%D8%B4%DB%8C%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%87/

آنچه خوانندگان به دنبال آنند:

عوارض قرص پاورفیت

نحوه مصرف پاورفیت

پاورفیت و زگیل تناسلی

ترکیبات قرص پاورفیت

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

نظرات (۳)

سلام. مطالب سایتتون عالیه. من به HPV  مبتلا شدم. خیلی اذیت شدم ولی خدارو شکر بعد از دو سال بدنم از ویروس پاک شده.اولش استرس زیاد داشتم و مرتب زگیل‌ها عود می کرد . ولی با چند بار مصرف موضعی ورومال و خوردن کپسول شیتاکه و ایمیونیس به مدت شش ماه خدارو شکر از  بدنم پاک شد.اگر میدونستم حتما واکسن گارداسیل میزدم.

توصیه من به دوستان اینه که اول خونسردی تون را حفظ کنید و استرس نداشته باشید. 

دوم بجای اینکه خودتونو به آب و آتیش بزنید و دچار هزینه های سنگینی بشید  از یک روش موضعی استفاده کنید که من قطره ورومال را ترجیح میدم . بعد ضمن تغییر استایل زندگی و حفظ آرامش از فرآورده های قارچ شیتاکه مثل پاورفیت و ایمیونیس استفاده کنید. من مصرف خود قارچ را توصیه نمی کنم چون  نه استاندارد شده است و عوارض گوارشی زیادی دارد.در ضمن فریب تبلیغات سایت های غیر مجاز را نخورید و مکمل ها را از داروخانه تهیه کنید.

سلام

AHCC نام تجاری یک مکمل غذایی غنی از آلفا گلوکان است که از میسلیا shiitake (edodes Lentinula) از خانواده قارچ قارچ قارچ تولید شده است.  محصول / مکمل / ترکیبی از ترکیب موضوعی است که به عنوان یک ماده ضد سرطان ضد احتمالی مورد بررسی قرار می گیرد اما به طور قطعی برای معالجه سرطان یا بیماری دیگر یافت نشده است ، و نگرانی های تضاد منافع در مورد تحقیقات منتشر شده وجود دارد. [1]  2]  AHCC یک داروی جایگزین محبوب در ژاپن است. [3]  AHCC مخلوط ماده همبسته فعال هگزوز بود.

 AHCC یک علامت تجاری ثبت شده توسط Amino Up Co. Ltd. با مسئولیت محدود در شهر ساپورو ، هوکایدو ، ژاپن است.  [

سلام. من هر کجا می گردم محلول آلمانی ورومال رو پیدا نمی کنم. تهران هستم. راهنماییم کنید. خیلی کمیابه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی